יום שלישי, 20 באפריל 2010

מדריך urban terror - איך מתחברים לשרת?


קודם כל, את קובץ ההתקנה מומלץ להוריד מאחד הקישורים שבאתר. בחלק מהגרסאות יש באג שמונע את ההתחברות לשרתים. תכף אני אסביר איך לתקן את הבעיה.


כשמפעילים את urban terror מגיעים למסך הזה:




כדי לשחק באינטרנט צריך לבחור ב-play online.
מגיעים למסך הבא:


כאן צריך לשים לב לכמה דברים:
בתחתית המסך מצויין ה-source. צריך שהוא יהיה Internet.
מתחתיו אפשר לבחור את סוג המשחק שרוצים, כמו למשל Capture the Flag.
הטבלה מורכבת משורות וטורים. כל שורה שייכת לשרת שכתוב בטור השמאלי. הטורים הבאים מציגים את המפה הנוכחית שבשרת, מספר השחקנים, סוג המשחק, והפינג.
בדומה למשחקי רשת אחרים, לחיצה על כל אחד מהאלמנטים תמיין את השרתים בהתאם לאותו אלמנט. אם לוחצים על Server Name הרשימה תציג את השרתים לפי הא"ב ולהיפך.
מומלץ למיין את השרתים לפי הפינג (כמו בתמונה) ולהתחבר לשרתים עם פינג נמוך ככל האפשר.

התחברות לשרת מתבצעת על ידי לחיצה כפולה על השורה שלו, או בחירתה ולחיצה על Connect (צד ימין למטה).

אם בפעם הראשונה לא מופיע אף שרת ברשימה, כדאי ללחוץ על Get New List.
אם אתם מקבלים הודעת שגיאה בנוסח: "No List Master", מומלץ לפעול לפי ההנחיות פה.

נכנסים למשחק, לוחצים על ~ (מתחת ל-escape) או לחילופין Shift+Escape וזה יוריד את שורת הפקודה:



מקלידים:
cl_master master2.urbanterror.net/ ולוחצים Enter. מנסים להתחבר.

9 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

סחטיין אחי אחלה מדריך המשך כך

אנונימי אמר/ה...

ותודה שעניתה לי

אנונימי אמר/ה...

מאיפה נוקחים סרבר כדי לשחק מול האינטרנט

moon.walker@ubuntu אמר/ה...

תיכנס ל-play online ושם תהיה רשימה עם סרברים שאפשר להתחבר אליהם.

Unknown אמר/ה...

אני רוצה להיכנס לסרבר zombie bomb mode ויש לי את מספר הסרבר איפה אני רושמת את זה?? בבקשה בבקשה בבקשה תיכתוב לי למייל שלי liora580@nana10.co.il
תודה מראש =)

Unknown אמר/ה...

איפה רושמים את המספר של הסרבר

Unknown אמר/ה...

איפה רושמים את המספר של הסרבר

Unknown אמר/ה...

איפה רושמים את המספר של הסרבר

אנונימי אמר/ה...

תעשה מדריך איך מורידים כי זה לא נותן לי:(
וגם יש לי את המשחק וזה לא משנה כלום:(
מותר להעתיק את זה:cl_master master2.urbanterror.net/ או לכתוב?
אתה צריך יותר לפרט!

הוסף רשומת תגובה