יום רביעי, 21 באפריל 2010

נחסמתי ל-8 שעות

sexy's 4.1 CTF הוא אחד מהשרתים הפופולריים ב-urban terror. מה שטוב בו הוא שכמעט כל הזמן נוכחים בו המנהלים שלו. הם עוקבים באופן מתמיד אחרי כל שחקן (תוך כדי משחק וגם בצפייה), ואם הוא עושה שטויות הם מזהירים אותו על ידי פקודה מיוחדת.
הם התקינו בשרת הזה בוט ניהול שנקרא B3 - big brother bot, והתוכנה הזאת מנהלת רישום על כל שחקן. אם הוא מקבל הרבה אזהרות התוכנה חוסמת את השחקן לתקופה שתלויה באופי העבירה.

אתמול נתנו לי kick באמצע משחק שלאחריו לא הצלחתי להתחבר. אז ביקרתי באתר ומצאתי את השם שלי מופיע במאגר החסומים. זאת רשימה שמתעדכנת אוטומטית:


מה שטוב זה שכתובים שם סיבת החסימה וגם תאריך השחרור. יש ברשימה הזאת אנשים שנחסמו לכמה שעות, ליומיים, לחודש ולחצי שנה(!).
ניסיתי לשנות כינוי וכתובת IP אבל עדיין לא הצלחתי להתחבר. הכינוי שלי ברשימה השתנה ברגע ששיניתי את הכינוי במשחק. אני לא יודע איך בדיוק הם מזהים את השחקנים, אולי לפי טווח כתובות IP. אולי הם מתקינים קובץ על המחשב שלי שגורם לזיהוי שלי.

מי שנחסם יכול לערער על החסימה בפורום מיוחד ולבקש את הסרתה. אבל מי שרימה (cheat) הסרת החסימה שלו לא תישקל, ככה מצהירים בעלי האתר.

בגרסה הבאה של urban terror (שלא ידוע עדיין מתי תצא, התקווה היא שעוד השנה) לכל שחקן יהיה כינוי יחודי ואז הזיהוי יהיה עוד יותר קל, מה שיצמצם את מי שמנסה לרמות.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה אחי לא ידעתי את זה

AmitAbed אמר/ה...

אני נחסם סדרתי... תוצאה ישירה של סגנון משחק מרובה NADS...

מה שעושים זה ספריה נוספת חדשה של UrbanTerror וזהו.
הם לא חוסמים IP, יש איזה אינדיקטור שנמצא בקבצים של UrT שבמקום לחפש מהו, פשוט פרסתי ספריה נוספת "חדשה", אחרי קוסטומיזציה של סביבת המשתמש (הקטנת נשק, הזזת מפה, ביטול מידע של שחקנים) יש לך עוד גרסת URT מוכנה למשחק :-)

moon.walker אמר/ה...

AmitAbed?
אני רואה את השם הזה כל הזמן כשאני משחק, לא ידעתי שאתה ישראלי :)
איך הגעת לכאן?
אני חושב שהם החמירו את המדיניות שלהם, מאז אני משתדל להיזהר עם הרימונים.
תודה על הטיפ.

AmitAbed אמר/ה...

דרך החתימה שלך... ;-)

לא סתם בחרתי בשם "Amit Abed" , צריך להצדיק אותו.
אבל אני לא כל הזמן עם NADS, רק במסכים מסויימים (TurnPike למשל) או כשסתם בא לי להעביר 20 דקות.

הוסף רשומת תגובה