יום שבת, 10 באפריל 2010

boot kick

ב-urban terror יש אפשרות לבעוט בשחקנים, כמו בסרטון הבא:




יש 2 דרכים לבעוט: עם רימון או עם סכין.
עם רימון - משחררים את הניצרה ולא זורקים את הרימון. מתקרבים לשחקן ומבצעים קפיצה, והבעיטה מתרחשת. אפשר לעשות את זה עם רימון עשן (כל עוד לא זורקים אותו, כמו שעשיתי בסרטון) ועם רימון רסס, רק שעם רימון רסס אין יותר מכמה שניות כדי לעשות את זה (הוא יתפוצץ).
עם סכין - בוחרים את הסכין במצב slice (יש מצב throw ומצב slice), לוחצים על השמאלי בעכבר כדי לחתוך ומשאיר את הלחיצה. ואז פשוט מתקרבים לשחקן וקופצים. לא חייבים להיות מאחוריו, מכל צד זה עובד.

שימו לב שאפשר לבעוט בשחקן מהקבוצה שלכם רק אם הגדירו בשרת שאפשר לפגוע בשחקנים מהקבוצה שלכם (friendly fire).
לא מומלץ לעשות את זה הרבה כי זה נחשב ל-team kill. אני בועט בשחקנים כשהם חוסמים את המעבר.







ישנה עוד תופעה שנובעת ממנוע המשחק - אם בועטים בשחקן תוך כדי תנועה, הוא יכול לעוף למרחק רב מאוד. התנופה הזאת מתרחשת גם אם אתם קופצים ומישהו זורק לכיוונכם רימון. בסרטון הבא אפשר לראות דוגמא לתנופה שנוצרת מבעיטה בשחקן שקופץ:



5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ווואיי סוף סוף אתר של המישחקק תודה אחי


אבל אתה יכול לעשות מערכת צ'טים או פורום

ואתה יכול לענות לי על שתי ש/אלות??

איך עולים רמות???(צבעים)


ואיך שמים כובעים וכאלה שטיות על הגוף?



תודה

ואם אתה יכול בבקשה שלח את התשובות לדואר שלי

menahem9971@gmail.com

תודה ומיצטער על החפירה

moon.walker אמר/ה...

אם יש לך שאלות אתה יכול לשאול כאן.
לגבי הרמות - לא יודע למה התכוונת בצבעים, ב-urban terror אין חלוקה לרמות.

כדי להוסיף כובעים ואביזרים צריך לכתוב פקודה מיוחדת בהתאם למה שכתבתי כאן


אני אכין הוראות מדויקות איך לעשות את זה ואפרסם בקרוב, אז כדאי שתרשם לעדכונים (אפשר לקבל עדכון במייל כל פעם שאני מפרסם כאן רשומה חדשה).

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה גבר עזרתה לי


ומזתומרת לא הבנתה את הצבעים אחי


זה האלה שכתובים ליד השם שלך בצד ימין

moon.walker אמר/ה...

אה, אין משמעות לצבעים האלה חוץ מלהבדיל בין השחקנים (רואים את זה במפה הקטנה). עושים את זה בהגדרות של השחקן.
יש שרתים שכל הצבעים אותו הדבר ואי אפשר לשנות.

אנונימי אמר/ה...

התקנתי את המשחק במחשב 64 בית, וזה לא עובד טוב, מה אני יכול לעשות?
תודה לך על ההסברים.

הוסף רשומת תגובה